Tigers efterträdare Felix

Tigers efterträdare Felix

onsdag 12 maj 2010

Tysslingedagen

Om ni inte har något annat för er, och befinner er i närheten, har matte ett utflyktstips för morgondagen.

På Kristi Himmelsfärdsdag är det varje år Tysslingedagen, en konst-, hantverks- och kulturrunda i bygden runt sjön Tysslingen. Det brukar finnas mycket spännande att se. Ni som tycker att lamm är söta kan åka till Kålafallets Fårahage och Tant Grön i Vintrosa...

Matte och jag önskar alla bloggläsare en trevlig långhelg, helst med sol och värme! Vi kanske ses någonstans runt Tysslingen...!?

Mjau från Tiger

8 kommentarer:

Cia40 sa...

Låter som en härlig tur, roligt och spännande, nu får vi bara önska att vädret blir fint, och
att du o matte får en härlig helg i Tysslingen.....:):)
Kram Cia:)

annika sa...

På Tysslingedagen får man mycket inspiration. Tänk så mycket kreativitet det finns här runt omkring. Jag tar mig nog en tur i morgon.
Förresten så hade vi sommarstuga i Klockhammar då jag var barn, det är ju nära Närkes Kil
annika

Snäckskalsdalen. sa...

Låter jättehärligt! Liiiite långt att åka bara. Får nog stanna hemma i regnet och stormen och +2 grader.....vad är detta?
Den kommer nog snart våren!
Agneta kram

skapa och inreda sa...

Synd att det är så långt att åka:) Låter kul, hoppas att ni får trevligt.
Kram Annika och raggisarna

Randiga Tråden sa...

Katten är så fin på din header, jag har också en röd, de är så fina.

Unknown sa...

Hej lilla Tigervännen!

I Tysslinge har jag faktiskt varit tror jag, det låter i alla fall bekant. Säljer de möbler där någonstans, alltså gamla möbler?

Ska börja med ett återkommande inlägg i min blogg som du kommer att gilla Tiger. Först ut blir i morgon ett beskrivning och bild på min gravida hårboll. Sen när småmissarna är födda kommer det bilder på dem en gång i veckan hade jag tänkt.

Smart att ha ett stående inlägg då jag ibland har svårt att veta vad jag ska skriva om. Jag har ju inget vackert hem än att ta bilder i från. Allt är ett stort renoveringskaos, både inne och ute. Eftersom jag levt i det i 4 år nu så är jag van. =)

Hoppas det kommer lite sol på Tiger och familjen!

Kram,
Maria

Min Skattkammare sa...

Hallå igen!
Och tack för besöket! Tänk...så roligt det är med nya människor (fast inte helt ny ;o).
Jag ser fram emot att kunna erbjuda fika snart, så man får sitta en stund också! :o)
Hoppas du blev nöjd med dina köp! Det gör inget att du kom tomhänt, för det är så trevligt när du går härifrån "fullhänt"...hi hi
Ha det så bra!
Kram Kicki

Livet på Vestergård sa...

Hoppas att du har en fin ledighet och hoppas att ni också får uppleva lite av ryssvärmen.
I dag har vi otroliga 27 grader i skuggan !
Kram Kicki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Kitty Cat 19