Tigers efterträdare Felix

Tigers efterträdare Felix

lördag 1 maj 2010

Konstrunda

Jag håller mig helst hemmavid, men matte hade tänkt åka på Norra Vätterns konstrunda den här helgen. Nu blev det inget av med det på grund av en rejäl förkylning som ställde till det. Men så här mysigt var det enligt matte förra året i Bengtstorp i trakterna kring Närkesberg. Rena rama Bullerbyidyllen, med massor av får och ändå flera lamm på vårbete. En konstrunda kan även bestå av får... Hmm... Väl värt ett besök enligt matte (gäller för övrigt hela konstrundan)!


Man ser att våren hade hunnit lite längre förra året, fast björkarna har faktiskt börjat slå ut här nu med.

Mjau från Tiger

3 kommentarer:

Mycket annat & lite betong sa...

Hej Tiger!
Det var en mysig blogg du har!

Hälsningar Agneta, som har en katt som heter Kissen

andi sa...

Hej!
Tack för titten hos mig! Jag har svarat ett par gånger förut men då funkade det inte!
Så fin katt du är Tiger, en riktig majestät :) Så fint det såg ut på bilderna från Bengtstorp, riktigt mysigt.
Min fyrfota vän har nu visat sig vara en Signe :)Precis när jag lärt om till att säga Simon ;)

Kram

Randiga Tråden sa...

Så underbara bilder.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Kitty Cat 19