Tigers efterträdare Felix

Tigers efterträdare Felix

tisdag 23 november 2010

Tredje gången gillt!

Nu är det tredje gången gillt! Matte och jag har fått inte mindre än TVÅ fina utmärkelser! Det var en glad överraskning från Aka med bloggen A house with a view. Tack så jättemycket för att du tänkte på matte och mig!

Men eftersom jag nästan har gått i ide den senaste veckan och matte inte har orkat så mycket mera än jobbet, har vi haft ont om tid att fundera ut vilka vi vill skicka dem vidare till.


Med den första awarden, Cherry on Top Award - ”for beautiful blogs with that little bit extra”, följer en uppmaning att berätta tre saker som ligger mig varmt om hjärtat, visa mitt favoritfoto och sedan skicka vidare awarden till fem andra bloggar. Ni får hålla till godo med vad jag skrev HÄR eftersom matte och jag fick den awarden även för ett par månader sedan.


Med den andra awarden, Your blog is fabulous, ska man tala om vad man gillar hos dem man skickar den vidare till. Jag väljer att skicka BÅDA utmärkelserna vidare till följande bloggvänner:

Ateljé Skogslyckan
En härlig inspirationskälla, med vackra bilder från hus, trädgård och butik. Här händer det hela tiden saker…

Ditten och Datten
Personlig blogg som handlar om naturen, trädgård, inredning m.m. En blogg med fantastiska bilder.

Hemma på Kråkered
Inredning, hus och trädgård och även lite katter i en härlig blandning. Här är det tätt mellan inläggen…

Vitt hus med svarta knutar
En blandning av trädgård, inredning, mycket pyssel, loppis - och i huset finns det även katter som är mina bloggvänner. Mjau!

Vårt lilla röda hus
Bloggen kretsar främst kring trädgården och torpet, med många vackra trädgårdsbilder och blommor. Även lite boktips!

GRATTIS till er allihop! Ni som inte blev utvalda den här gången kan stå på tur en annan gång… De bloggar som har fått en award av matte tidigare, eller nyligen av någon annan, hoppade vi över den här gången. Det finns så många fina bloggar som matte uppskattar och gärna besöker lite då och då, även om tiden inte riktigt räcker till just nu.

Mjau från Tiger (och matte)

9 kommentarer:

Skogslyckan sa...

Men oj vad det värmer mitt hjärta att du och matte tänkte på mig. Härligt att kunna inspirera, det är ju därför man bloggar för att inspirera och låta sig inspireras. Jag tackar av hela mitt hjärta!
Kram Pia

Vitt hus med svarta knutar sa...

Tack snälla, vad roligt att få en sån fin utmärkelse. Det är sant att det är en salig blandning på min blogg. Alla dessa saker är sådant som förgyller min vardag och mitt liv. Det är så roligt att få dela med sig och att ta del av andra bloggares vardag och intressen. Tusen tack!!!
Kram,
Regina

Anonym sa...

Tack Tiger för utmärkelserna! Jag är så smickrad över att ni, du och matte, tänkte på mig! Nu är det så att jag har fått dessa utmärkelser tidigare så i oktober bestämde jag mig helt krasst att tacka nej till alla awarder! Hoppas ni inte blir ledsna över detta?

Varje gång jag är in på bibblan tittar jag efter din matte men hittar henne aldrig! Brukar alltid vara tidigt ute och matte jobbar kanske eftermiddag? Ja, nån gång ska jag väl ha turen att stöta på henne. Har du fått några kattsockor än inför vintern?

Hälsa matte och tack än en gång för awarden.
Kram Eva-Mari

Snäckskalsdalen. sa...

Gratulerar till båda awardsarna! Det måste glädja en pisse att få beröm så! riktigt välförtjänt.
Kram

Jenny sa...

Hej Elisabeth och Tiger!
Grattis till awarderna och vad glad jag blev att ni skickade en vidare till mig! Tack, vad söta ni är!! :)

Här är det fullt av snö ute men Gösta är envis och vill gå ut ändå, hihi! Fast jag tror att han sitter och kurar under farstukvisten:)

Ha en bra dag båda två!

Kraam Jenny, Gösta och busiga kattfröken Elvira!

Unknown sa...

Hallå Tigern!

Grattis till dina Awarder! =)

Här ligger alla 4 katterna mest inne och jäser för tillfället, de masar sig ut en stund efter kvällsmaten.

Här i Gammelbo är det liksom lite ruggigt kallt på något vis och jag ska fixa lite te för att värma mig.

Ha nu en mysig vecka!

Kraaaaaam

Unknown sa...

Grattis till awarderna,de är ni värda!
Ha en skön kväll med matte o husse!
Kram!

Anonym sa...

Hej ni båda!
Har ingen möjlighet att besöka Bokens dag i kväll... men på ett eller annat sätt ska vi nog stöta ihop nångång!

Kram Eva-Mari

Elsa och Helena sa...

Hej Tiger! Vad snygg du är! Du är väldigt lik min dotters katt Harry, döpt efter Harry Potter! Vem vet ni kanske är släkt:)

KRAM Helena

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Kitty Cat 19