Tigers efterträdare Felix

Tigers efterträdare Felix

lördag 21 januari 2012

Uppskattning

Matte och jag har fått en utmärkelse av Fröken Tindra med bloggen Rosor och Kaprifol. Det är den här utmärkelsen...


Tusen tack för att du tänkte på matte och mig! Det var en glad överraskning!

Liebster är ett tyskt ord som betyder "käraste" och utmärkelsen ges till bloggar med mindre än 200 följare. Med utmärkelsen följer några riktlinjer:

1. Länka till den som har givit dig utmärkelsen.

2. Kopiera och klistra in utmärkelsen i din blogg.
3. Skicka vidare utmärkelsen till fem bloggar som du uppskattar. Låt dem veta genom att lämna en kommentar hos dem och gör ett inlägg i din egen blogg.
4. Det är förstås valfritt att ge utmärkelsen vidare till andra.


Matte och jag skickar vidare utmärkelsen till följande bloggar som vi brukar titta in hos:

Farfars stuga

GRATTIS till er allihop! Ni som har fått en award av matte tidigare, eller ni som precis har fått den här awarden av någon annan, hoppade vi över den här gången. Det finns så många fina bloggar som matte uppskattar. En annan gång kan det vara eran tur… ;-)

Mjau från Tiger

11 kommentarer:

Elna sa...

Grattis så kul för er!!!

Ja jag har startat om eftersom jag lyckades ta bort allting och det gick inte att rädda igen. Det gäller att läsa noga innan man klickar vilket jag inte gjorde:-)Tur jag kom ihåg adresserna till några bloggar.

Kram och klapp

MICKAN sa...

Då är det bara att säga grattis!

Helén sa...

Åh, man niger o tackar o jag blir såååå glad:)Kram Helen

Margot sa...

Stort grattis till utmärkelsen!!
Ha en fin helg!
Kram

Snäckskalsdalen. sa...

Gratulerar till Awarden! Det är roligt när man blir tänkt på!
Vi har snöstorm idag - yipppiiie!
Agneta kram

Monica sa...

Nu ska vi se Tiger om jag kan skriva här...?????
Önskar matte och dig allt gott!!!
Grattis till awarden!
Var rädd om Er!
Kram och vink från mig.

Hoffmans Design sa...

Grattis till din adward den e du verkligen värd. Ha en kanon helg
Mjau. Kram Hoffmansdesign

livet på landet sa...

Grattis Tiger och matte till den fina awarden. Hoppas ni har en fin helg och slipper snuva och annat elände.
Kurr från musketörer med matte i norr!

Vitspets sa...

Grattis till Awarden ...
Kram Karina

Solstrimmor sa...

Tack min vän för awarden och grattis till din:)

Tack också för din kommentar hos mej! Vem vill sitta på hemmet och ångra det man inte vågat i sitt liv? Hoppas jag inspirerat nån att våga förverkliga sin dröm!

Ha det gott.
Kram Eva-Mari

annika sa...

Grattis till din award!
Jo isen var tjock så pass att jag tordes åka. Jag är också obekväm med tunn is. Hade aldrig åkt om jag inte hade koll på tjockleken. Man ser ju så tydligt. Nu ska vi snart åka ut igen. Härligt!

Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Kitty Cat 19