Tigers efterträdare Felix

Tigers efterträdare Felix

torsdag 19 maj 2011

Vacker solnedgång

Stort TACK för alla gratulationer på födelsedagen!! Jag är alldeles överväldigad över alla glada hälsningar! Annars är det som vanligt här hemma. Matte säger att jag har blivit ganska vuxen och förståndig nu...

Nu har de vackra solnedgångarnas tid börjat här. Vi ser alltid solen gå ner bakom Kilsbergen, men så här på sommarhalvåret blir det dessutom med Närkes Kil i förgrunden. Alltid lika vackert och njutbart. De här bilderna tog matte på slätten en liten bit hemifrån. Man ser kyrkan mitt i byn. Den ligger högt upp på åsen i byn och med slätten runt omkring.


Men är inte solen rund...!?

Mjau från Tiger

13 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, hej!

Oj oj oj jag glömde att gratulera dig Tiger, förlåt. Grattis så här i efterhand! Vad fick du att äta på din födelsedag, tonfisk? Jag hade gärna sätt en närbild på ditt söta ansikte.

Klapp och kram

Rigmor sa...

Solen är väl som en hel del annat livet...den har fått sina törnar och blivit lite kantig...Men vacker är den!! Å efterlängtad...Där vi bor har vi en skogsdunge som skymmer sista timmarna av solnedgången och det är väldigt synd, funderar starkt på att prata med han som äger dungen...han kan göra en liten glugg i den allafall tycker jag.
Ha´en bra fredag!!
Kram

livet på landet sa...

Vilken solnedgång...
Haär har vi ett gäng tallar som skymmer på kvällen, men dom kommer under sensommaren att fällas så jag hoppas på lite vacker solnedgång här med.
Ha det så bra.
Kurr till Tiger
Helena

Susanne sa...

Hej,,ja jag funderar på att börja sälja lite av mina kort ,,tror du det skulle fungera...Kram

Ett ögonblick sa...

Hej!
Så otroligt vackert!!!

Jag är hemskt ledsen, men jag missade din födelsedag, så jag säger ett stort GRATTIS! nu istället. Du är en väldigt vacker katt, och du verkar ha ett mysigt liv där hos matte och husse.
En fin helg önskar jag Er!
//lisamaja

Hoffmans Design sa...

Ja vad skall man säga om en sån söt katt.
MJAU. Ha en bra helg.

Sinna sa...

Vilka FINA bilder!! Det är verkligen så vackert med solnedgångar och att få till dom så här fint på bild är inte så lätt. Bra jobbat :-)
Kram Sinna

Mor Tuta sa...

Vilken fin solnedgång. Du är väl ute och tassar lite på kvällskvisten så du får njuta av det vackra.
Jag gillar att vara ute på kvällarna nu när det är varmt.
Ha en skön helg.
Mjau Taggen

Cia40 sa...

Gokväll Tiger !:)
Här har solen oxå gått ner nu, jag ser den går ner mellan träden här...:)
Din matte är en hajare med kameran i hand, som kan ta sådana underbara bilder på solnedgången hos er...:)
Njut nu av kvällen och morgondagen, hoppas ni får strålande solsken, det har vi blivit lovade här, av vädergubbarna..!:)

KRAMAR till dig o matte, från Stig o Cia:)

Jenny sa...

Hej Tiger!
Oj har du fyllt 10 år, då får vi gratulera i efterskott!! :)

Vilka vackra bilder!

Ha en skön helg både du och matte!

Kraam Jenny, Gösta och Elvira

Fröken Tindra sa...

Vilka vackra foton! Så rogivande på något sätt, i all sin färgprakt.
Ha nu en skön helg!
Kramisar!

Maria sa...

Hej Tiger!
Du är för mig en ny bekantskap, men jag är så glad att man kan hitta varandra via länkar i vår ofattbara cyberrymd!
Grattis i efteskott, goa Tiger!
Jag kommer gärna åter och hälsar på dig! ;)
Kli på magen från mig!
/Maria

annika sa...

Grattis i efterskott!
Jag gillar bilderna över slätten. Kul att se just den kyrkan. Kul bild på solen.

Kram
annika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Kitty Cat 19