Tigers efterträdare Felix

Tigers efterträdare Felix

torsdag 10 mars 2011

Liebster Blog Award

Matte och jag har fått ännu en utmärkelse, den här gången av Pella med bloggen …The Mill on the Hill – där drömmarna på Möllebacken får leva…

Det är den här awarden…




Tusen tack Pella för att du tänkte på matte och mig! Det var en glad överraskning!

Awarden delas ut till bloggar som har mindre än 100 följare och som man tycker borde upptäckas av fler. Reglerna är enkla och enligt följande:

· Det är en bloggaward som du har möjlighet att dela ut till dina 3-5 favoritbloggar som har mindre än 100 följare.
· Du meddelar bloggaren genom att skriva en kommentar i deras blogg. Du berättar att deras blogg är en av dina favoriter och att den har blivit utnämnd till en Liebster Blog.
· Den som tar emot awarden skickar den till 3-5 av sina favoritbloggar med mindre än 100 följare.

Jag skickar vidare utmärkelsen till följande bloggar:

Andis plock

Bonnfrua

La Monique

Mycket annat & lite betong

Paradisetbergamon

GRATTIS till er allihop! Ni är alla goa bloggvänner, med personliga bloggar med blandat innehåll. Det är bloggar som matte har följt länge och som hon ofta återkommer till.

Och till alla andra... Ni har en Liebster blogg allihopa! Ni som fått en award av matte tidigare, eller precis har fått en award av någon annan, hoppade vi över den här gången, eftersom det finns så många fina bloggar som matte uppskattar. Men det kan vara ni som står på tur en annan gång…

Mjau från Tiger

7 kommentarer:

Monica sa...

Kära Tiger, TACK för att du tänkte på mig! Du är allt en rar liten kisse.....med ett hjärta av guld! Jag blev sååååå glad ska du veta!!!Hälsa till din matte att jag ska försöka med de där att "föra över" jag är såååå dålig på detta med datorer. Gör ett försök i helgen.
Nu ska ni ha det så bra och var rädd om er båda två!
Varm ärlig Kram från en tacksam Monica.

Mycket annat & lite betong sa...

Åh, tack så mycket! Vad gulligt att du tänkte på mig!

Kul att du gillar skidåkning på TV, Tiger!

Ha det bra!
Agneta

Anonym sa...

Grattis till Matte! Hoppas du firade henne ordentligt på födelsedagen!

Kram Eva-Mari

Rigmor sa...

Jag tackar, bockar och niger!! Nu ska jag njuta av den under helgen när jag jobbar och sen vid nästa bloggtillfälle skicka den vidare. Hoppas vi får en riktigt underbar vårhelg som tar ordentligt på snön, FÖR NU VILL VI HA ÅR!!
Ha det så gott!!
Kram

Fröken Tindra sa...

Grattis till awarden!
Här har "kattpensionatet" öppnat igen. Mammas två katter är här och det är ju bra. Då får vår lille vite, numera ensamme, kille sällskap ett tag.
Ha en skön helg!
Kram!

andi sa...

Tack så mycket!!! Nu blev jag allt glad :) Ska skicka den vidare snart. Ha det gott!

Kramar
Anki

Bonnfrua sa...

Tack så mycket! Nu är awarden vidareskickad! Jag blev så glad över att få den! Så tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Kitty Cat 19