Tigers efterträdare Felix

Tigers efterträdare Felix

onsdag 2 april 2014

Vinnaren...

Roligt att så många ville vara med och fira 4 år med bloggen! Många var ni också som visste att det är svansjön Tysslingen som ligger här vid kanten av Kilsbergen. En del av er kanske har varit där och tittat på sångsvanarna de senaste veckorna? Matte och husse har varit där. Jag nöjer mig med att höra svanarna när de flyger förbi här på sin väg norrut. De är så högljudda så man hör dem på långt håll över slätten.


Själv njuter jag mest utomhus av vårsolen i tassemarkerna. Men nu är ni väl nyfikna...?

Dragningen är äntligen klar. Matte hjälpte mig och vi har använt en slumpgenerator. Kommentarerna numrerades efter antal lotter per kommentar, och vinnaren blev...
Finas mammis med bloggen Huset bakom lindarna. Märkligt... i vår tävling för snart ett år sedan vann hennes dotter Fina en av böckerna. Så nu har mor och dotter var sin trädgårdsbok.


Stort Grattis till vinsten! Hoppas att du får glädje av boken i din trädgård! Skicka din adress till matte så kommer boken snart med posten. Epostadressen finns i högerspalten.

Det är förstås synd att inte alla kan vinna. Helst skulle vi haft flera böcker att lotta ut. Men ni som inte vann får hoppas på bättre tur en annan gång.

Mjau från Tiger

10 kommentarer:

Huset bakom lindarna sa...

Jag blir helt stum!!! Tredje vinsten här nu i bloggvärlden, jag har aldrig vunnit här tidigare!! Jag tackar och bockar allra ödmjukast! Det roliga är att boken Fina vann gav hon till mej i Mors Dags-present, hon hade ingen trädgård då. Nu ska hon skapa en alldeles ny trädgård så vem vet var boken hamnar! Tack än en gång för den fina vinsten och den fina tävlingen. Ska maila min adress bums.
Klappa Tiger extra från mej!
Kram/Finas mammis

nattugglan sa...

Grattis.. vilken fin bok..så hon blir säkert glad! Jag sände din vinst igår..så nu får du vänta på paket i lådan din! Kramar

Marianne sa...

Fina fina Tiger, du ser så himla kramgo ut!:)
Grattis till vinnaren av den fina boken!
Kram

Helt enkelt hemma hos mig sa...

Attans! men stort grattis till vinnaren :)
Ha en fortsatt skön dag !

Anki sa...

Stort Grattis till den glada vinnaren!
Ha det gott!

::fina:: sa...

Åååh grattis grattis!! Hihi sicket sammanträffande! Och mamma avslöjade precis att det kanske blir en present åt det här hållet den här gången ;-) Vilka lyckostar vi är! Kram!

Lena sa...

Grattis till vinnaren!!!!
Åh, så fin du är Tiger! Gör dig verkligen bra bild!
Kram Lena

Meta sa...

Härligt väder har vi med jag vill inte gå in, Men magen knorrar och jag skall få massage på min onda rygg så det var bara att åka hem från kolonin. Grattis till vinnaren, nu har du många fina stunder framför dig.
Undrar om du tagit flera möss idag, du ser ut att sitta på span i alla fall.
Ha en fin mitt i veckan kväll
Kram Meta

Rigmor sa...

Grattis till vinnaren!! Boken kommer säkert att ge många stunder med aha-upplevelser framöver!!
Ja inte kom jag iväg till Tysslingen i år heller...faktiskt så har vi ett svanpar i dammen här, så jag får väl titta desto mer på dom. De är inte så gästvänliga, men på behörigt avstånd så går det bra...
Ha det gott!!
Kram kram

Solglittret sa...

Grattis till vinnaren av det fina priset :)
Önskar dig en riktigt fin Aprilhelg!
Kram Lollo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Kitty Cat 19