Tigers efterträdare Felix

Tigers efterträdare Felix

söndag 13 december 2015

Spännande skidskytte

Nu har jag blivit hemmastadd här i mitt nya hem. Det är mycket bus och lek, men jag sover en hel del också, så att matte och husse kan vila ibland. I dag var det en spännande skidskyttestafett för herrar på TV. Det tyckte både husse, matte och jag.


Hur kan dom åka skidor på TV-skärmen? Undrar om jag kan fånga dom?


Här sitter jag på första parkett och det är spännande värre.


Det är prickar som rör sig när dom skjuter...


...men hur går det till?


Åh, nu vet jag. Det är där i geväret dom skjuter!

Mjau från Felix

PS. Matte hälsar och tackar för alla varma och fina hälsningar när det gäller både Tiger och mig.

6 kommentarer:

Meta sa...

Hahaha nu har allt ni fått en hel del att syssla med till jul Lycka till
ha det gott
Kram Meta

Anki sa...

Fina Felix... välkommen till ditt nya hem! Tror inte du kunde ha valt ett bättre :)
Ha det gott!

Vform sa...

Grattis Felix, du har kommit till ett toppenhem!!
OCH redan intresserad av bl.a skidskytte visar hur klok och fin kisse du är!
Hälsa matte och önska henne lycka till!
Kram från Albins matte!

Huset bakom lindarna sa...

Så underbart att det kommit en ny liten Felix i huset! Lycka till i fortsättningen!
Kramar och pussar till Felix från Finas mammis

Mycket annat & lite betong sa...

Välkommen till bloggvärlden lilla Felix!
Så söt du är. Jag förstår att din matte inte kunde åka hem utan dig. Roligt att du är så sport- och TVintresserad.

Kram Agneta

Evas Kvarnaro sa...

Men vad roligt för er, grattis till den nya vännen Felix, han är så söt, härlig päls.
Han kommer trivas hos er lika bra som goe Tiger.
Hi hi hi de är för härliga när de tittar på Tv, så har Sixten oxå gjort.
Nu för tiden sitter han still när han glor på Tv.

Lycka till med den nya medlemmen och jag hoppas du känner dig bättre nu.
Varm kram/ Eva

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Kitty Cat 19