Tigers efterträdare Felix

Tigers efterträdare Felix

onsdag 4 april 2012

Ljusare kvällar


När vi fick sommartid fick vi också ljusare kvällar. Himlen var så här fin vid solnedgången en kväll förra veckan.

Men det har blivit kallare igen och våren har stannat upp. Det har visserligen varit soliga dagar, men kyligt och blåsigt och många minusgrader på nätterna, så jag har flyttat in till mattes säng igen. Och jag tror att hon tycker att det är skönt med en fot- och benvärmare i sängen...


I morgon är det sista chansen att vara med i min och mattes tävling som pågår till den 5 april kl. 24.00. Klicka HÄR för att komma till tävlingen. Du kan vinna en pionbok eller en bok om bibliotekskatten Dewey. Vilka som vinner berättar vi någon gång under påskhelgen.

Mjau från Tiger

12 kommentarer:

Elna sa...

Jovisst har det blivit kallare. Kul att ni vill vara med i min tävling. Jag har något som ligger och väntar på er och vill gärna ha svar.

Kram och klapp
Elna

Solstrimmor sa...

Allt är vackert nu tycker jag! Ljuset gör att det kvirrar i kroppen! Igår eldade vi skräp i tunnan, det är allt ett riktigt vårtecken!

Tack för kommentaren, den värmer!

Glad påsk!
Kram Eva-Mari

Rigmor sa...

Underbara kvällar...men alldeles för kalla nätter!! Det är ett evigt flyttande på de stackars blommorna som jag planterade...in på nätterna och sen ut igen på morgonen. Överlever de den växling som måste de väl kallas härdade...
Fina bilder på kvällshimlen, förstår att ni också har träd som skuggar, men bilderna blir ändå helt fantastiska!!
Ha en riktigt Glad Påsk nu!!
Kram kram

livet på landet sa...

Vilka vackra bilder..färgerna är helt underbara.
Ha nu en riktigt GLAD PÅSK där nere i Tassemarkerna ♥

Skogslyckan sa...

Hua vad kallt det är i vindarna. Vi har tänkt gjuta grunden till glasverandan imorgon, får ser hur det går med vädret.
Önskar dig och de dina en riktigt härlig påskhelg, kanske ses vi i Blåkulla!
Kram Pia

Högagärde sa...

Kikar bara förbi för att önska dig en fin påskhelg. Fina skymningsbilder med härliga färger.

Théa & Linnéa sa...

Glad Påsk!
Underbara bilder, det är en lisa för själen när naturen visar sina vackra sidor. Önskar att det varit lite soligare och varmare idag men hoppas slippa snön iallafall...
Ha en skön helg!
/Karin

Anonym sa...

Önskar dig en underbar påsk. Hoppas solen skiner på dig.
Kram
AC

Théa & Linnéa sa...

och då kom snön....
nä nu ställer jag mig i tvättstugan och skolar om tomater... Må så gott
/Karin igen...

Fröken Tindra sa...

Jag förstår att du flyttat in igen. Tråkigt men vad skall en frusen katt göra? Vi har haft frost i flera nätter. Inte i natt tror jag för när jag vaknade regnade det... Trist!
Ha en riktigt Glad Påsk!
Kram!

Hoffmans Design sa...

Glad Påsk Mjau och hälsa och krama matte kram Hoffmandesign

Mor Tuta sa...

Glad Påsk önskar Taggen o Birgit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Kitty Cat 19