Tigers efterträdare Felix

Tigers efterträdare Felix

onsdag 17 augusti 2016

Skymning


Efter en semesterdag med strålande sol var matte och husse på hemväg i skymningen i går. Månen var uppe och himlen var rosafärgad i öster.


Molnen var på väg borta vid horisonten och i dag har det varit mulet och kallt igen.


De här bilderna tog matte genom sidofönstret medan husse körde bilen, därför är de lite suddiga när landskapet flimrar förbi. Man känner nästan farten här...


Jag är alltid lika glad för sällskap när jag kommer in på kvällen. Trött efter dagens äventyr och nöjd med matte och husse i närheten är jag bra på att slappna av. Det här är en av mina sovstilar, lite vriden...

Mjau från Felix

4 kommentarer:

Meta sa...

Läckra bilder. Här har hösten börjat smyga sig in gillar det inte. Idag är det värre än värst jag fryser så jag hade nog behövt en liten katt att värma mig med.
Ha det gott och njut de dagar som är kvar av sommaren
Kram Meta

Villrose sa...

En spesiell stemning her...

Anonym sa...

Den rara lilla kissen. Så trygg så han vågar ligga med magen upp. Det är fint.
Jädrars så avis jag är på din husse och matte som har en sådan ljuvlig ulltuss i familjen.

Rosor och ruiner sa...

Himlen kan verkligen anta olika toner och färger, vackert!

Fin du är Felix!

Hälsar Myzan och matte Gunilla

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Kitty Cat 19