Tigers efterträdare Felix

Tigers efterträdare Felix

torsdag 27 april 2017

Våren som kom av sig

Det har varit både kallt och blåsigt i hela april. Vi fick snö så sent som den här veckan, och nu är det snövarning i natt igen. Nu tycker matte att det räcker. Både matte och jag vill ha sol och värme.


När det blåser som mest ute (eller om det regnar) kan jag tänka mig att vara inne, åtminstone en stund. Som här i uterummet där solen värmer ganska skönt ändå.


Husse fick en blombukett på jobbet i lördags. Kul att få blommor på jobbet ibland, och som även matte och jag kan njuta av.  Men snart kan vi nog njuta av mera blommor ute.


Tills dess är det inte så dumt här i uterummet. Ganska mysigt här under bordet... Kamouflagefärgad så jag knappt syns och matchar stolarna helt perfekt.

Mjau från Felix

2 kommentarer:

Evas Kvarnaro sa...

Hi hi så gullig Felix är där han ligger på stolen under bordet, det är väl typiskt katter att de vill ha ett litet tak över huvudet.
Ja aprilvädret blev sämre än mars tycker jag, men nu 17 måste värmen komma . . . .
Tack för Ludde hälsning och ha en trevlig Valborg och 1 Maj/ Eva

Lena sa...

Perfekt ställe att njuta av värmen, innan den kommer där utanför! Hoppas det blir sista riktigt kalla natten nu och att våren kommer på allvar, som de lovat!!!
Ha en skön Valborgshelg!
Kram Lena

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Kitty Cat 19