Tigers efterträdare Felix

Tigers efterträdare Felix

tisdag 10 november 2015

Hmm, andra katter...


Man kan verkligen inte lita på matte! Inte nog med att hon gosar med andra katter, de hamnar på bild här på min blogg dessutom. Den här fjäskande kattdamen vid namn Saga träffade matte i söndags när matte och husse var på 25-årsuppvaktning av systerdottern.


Lurvig som en ryamatta är hon den där Saga, och vill visst gärna bli kliad på magen (precis som jag).


Luna tittade lite avvaktande och avundsjukt på matte när hon gosade med Saga, men blev visst klappad sedan hon med.


Och vem blir inte avundsjuk? Nej matte, nu vänder jag ryggen till dig och ligger kvar i min säng uppe under taket i förrådet i natt. Och kom inte och dra mig i svansen...

Mjau från Tiger

3 kommentarer:

Elna sa...

Så fina katter. Jag förstår Tiger när hans matte gosar med andra katter.

Klapp och kram

Lena sa...

Vilka sötingar, men du, Tiger är den enda som får värma upp sängen åt matte!!!
Kram Lena

Ela sa...

Oh, they are so sweet :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Kitty Cat 19