Tigers efterträdare Felix

Tigers efterträdare Felix

lördag 15 oktober 2016

Tittut!


Tittut! Jag har hittat ett bra ställe att ligga på utomhus. Här i rabatten i skogshörnan har jag på egen hand fixat till en ombonad lya där jag kan sova i timmar.


Matte och husse tycker att det verkar kallt att sova utomhus i höstkylan, men jag har redan fått min vinterpäls, och som delvis Norsk skogkatt tycker jag att det är precis lagom varmt.


Det är intill den stora tujan som jag håller till. När den köptes skulle det vara en dvärgtuja, men det ser ju vem som helst att det inte är någon dvärg. Däremot har den dött, så i vinter tänker husse kapa den alldeles för stora tujan. Men då försvinner kanske min mysiga koja intill stammen...


Solen har lyst med sin frånvaro de senaste dagarna, men träden är vackert solgula i stället.

Mjau från Felix

2 kommentarer:

Lena sa...

Vilken mysig koja! Riktigt ombonat och med utsikt också.
Vackra färger nu, men hu vad det blåser kallt!
Hösthälsningar från oss alla i Hagtorp!
Kram Lena

Meta sa...

De gäller att fixa sina små mysiga gömställen helst då så ingen ser dom.
Härliga höstfärger ni har hos er även tujan passar in där.
Ha nu en fin och bra början på veckan
Kram Meta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Kitty Cat 19