Tigers efterträdare Felix

Tigers efterträdare Felix

söndag 2 augusti 2015

Blommor, klarbär och en slumrande Tiger


Den här vackra blågula buketten fick matte och husse häromdagen.


Även den tjusiga vita rosen är en gåva.


I år har det gamla klarbärsträdet vid grusgården fler bär än vanligt, trots att det delvis knäcktes av den tunga snön i vintras. 


Så i år har matte och husse fått smaka av de goda klarbären. Annars brukar fåglarna hinna före, men i år verkar de inte vara sugna på klarbär, troligen eftersom det finns gott om blåbär överallt.


Jag sitter på gårdsplanen och försöker skrämma fåglarna, men jag slumrar visst till lite emellanåt.

Mjau från Tiger

1 kommentar:

Helt enkelt hemma hos mig sa...

En trött liten misse... Du kanske skulle ha dig en dos av Kattmynta. Jag köpte hem det idag till mina missar och de piggnade till. Rejält ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Kitty Cat 19