Tigers efterträdare Felix

Tigers efterträdare Felix

tisdag 30 augusti 2011

Utflyktstips

Nu är det dags för ett utflyktstips igen, för i helgen 3-4 september är det Ljusstråk - en kulturslinga genom Nora bergslag. Under lördag och söndag är det öppna ateljéer, konst, musik, dans, teater, ord...

Mer än 90 konstnärer och konsthantverkare tar emot besökare i ateljéer och gallerier. Författare, musiker, dansare och artister uppträder i olika sammanhang.

I Bryggeriet i Nora pågår en samlingsutställning där alla deltagare visar ett verk var. Broschyren med allt som händer kan laddas ner via Ljusstråks hemsida.

Vem vet, kanske matte åker någonstans? Det är ju inte så långt från oss.

Mjau från Tiger

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hmmmmm det är långt från mig så jag får beställa en tröstebild på Tiger:-)

Kram

Solstrimmor sa...

Härligt, härligt! I år är vi hemma under ljusstråkshelgen. Den brukar alltid infalla under vår höstresa annars. Hoppas vädret blir bra, det är så mycket enklare för alla då!

Kram Eva-Mari

Christina sa...

Låter trevligt! Här i närheten, Ängelholm, är det trädgårdshelg! Men det missar jag, för jag ska ut och vandra./Christina

Fröken Tindra sa...

Jag tror nog att din matte tar sig en sväng på detta arrangemang. Skall vi slå vad? ;0)
Här är huset fullt av katter nu. Två egna och två till låns. Livat i luckan! Nåja, så farligt är det inte.
Kram på er!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Kitty Cat 19