Tigers efterträdare Felix

Tigers efterträdare Felix

onsdag 31 mars 2010

Vårspaning

Nu är det ett par tusen sångsvanar vid Tysslingen! Jag är glad att vi inte bor närmare sjön, för det är ett väldans oväsen på svanarna när de flyger förbi. De hörs tillräckligt mycket på avstånd. Mina öron gillar inte det där oväsendet, ska det verkligen kallas sång...?

Snön har smält längs vägen så jag sitter gärna och spanar vid dikeskanten i vårsolen på dagarna. Kanske hittar jag en mus eller något annat spännande...

Men nu ligger jag bekvämt i favoritfåtöljen. Sov gott!

Mjau från Tiger

2 kommentarer:

Min Skattkammare sa...

Mjau på dig Tiger....;o
Du får ta med dig matte hit nån dag fastän gårdsbutiken var ett aprilskämt (lite dåligt) hi hi..
Hälsa henne en Glad påsk! :o)
Kli i nacken från Kicki

Felix sa...

Matte får åka, jag stannar hellre hemma...Mycket att hålla koll på ute nu.
Glad Påsk!

Mjau från Tiger och matte

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Kitty Cat 19