Tigers efterträdare Felix

Tigers efterträdare Felix

lördag 10 juli 2010

Sommarvärme

Oj, vad det är VARMT nu! Om ni undrar var jag håller hus så ligger jag och halvsover i skuggan under någon buske. Gräset svalkar skönt och som tur är blåser det.

Men allt som oftast hittar man mig annars i poolhuset i min vattensäng, som ni kan se på slutbilden i bloggen. Riktigt skönt, även om det blir ganska varmt, och matte och husse undrar om jag verkligen mår bra i värmen där. Men jag brukar piggna till framåt kvällen...


Mjau från Tiger

8 kommentarer:

Black Iris sa...

Jag tror säkert du mår bra Tiger även om värmen tar på oss alla. Jag piggnar också till framåt kvällen.

Kram Maidi å Knutte

Systrarna Hjertén sa...

Idag har det verkligen varit varmt här också, men det är mest härligt...

Brukar sitta och huttra på jobbet resten av året, så när det är semester svettas jag gärna!

Mvh
Frida

Cia40 sa...

Håller med ,Tiger....FÖR varmt för mig,även om matte klippt ner pälsen, föredrar jag att ligga på klinkersen i tvättrummet, de är så svala o sköna:)
KRAM från matte o mig,WOFF!:)

Mor Tuta sa...

Du vet väl om att du är riktigt söt. Får man säga så till en herre förresten?
Hoppas du har hittat en skön skuggig plats.
Mjau från Taggen o Birgit

Unknown sa...

Jag tror nog du mår bra,fast det är så varmt.
Smirre blir oxå piggare till kvällen!
Kram!

Rigmor sa...

Det bästa man kan göra i värmen är, att just göra ingenting!!
Visst är det vackert uppe i Brevens!! Skam att erkänna att man sällan är där...Men nu vet ni i allafall var paradiset är!!

Théa & Linnéa sa...

Hej!
Nog är det varmt!
Imorgon hämtar vi vår nye familjemedlem, dottern kunde knappt somna för hon är så uppspelt. Må så gott
/Karin

Jenny sa...

Hej Tiger och Elisabeth!

Tiger ser ut att hålla samma tempo som Gösta i värmen:)

Tack för namnet på blomman, nu har jag lärt mig något nytt:)Ja de växer och breder ut sig i rabatterna hos oss oxå, fina o lite gammeldags är de i alla fall:)

Ha en bra dag!

Kraam Jenny och Gösta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Kitty Cat 19